woensdag 24 februari 2010

Tijd om te strijken

Al drie weken is onze Tefal stoomgenerator strijkijzer dood. Het heeft zeven jaar lang goed gepresteerd maar nu komt er alleen maar water uit ipv van stroom.

Tijd voor een nieuwe en ik bestelde het bij elektrokoopjes.nl. Ik had bij deze al eerder mijn tv beugels gekocht en ze waren snel met leveren. Helaas hadden ze hem niet op voorraad. Ik dacht ach, een weekje wachten vind ik geen probleem. Echter na een week wachten was het nog steeds niet op voorraad en ik mailde ik maar eens op zaterdag hoe lang het nog zou duren. Geen antwoord, helemaal niks. Ik heb de order maar gecanceld en gister besteld bij 4Launch, die konden het wel meteen leveren.

Vandaag tijdens mijn les een oproep gehad van Elektrokoopjes met de melding dat de strijkijzer vrijdag weer voorradig zou zijn. Het lijkt alsof deze mensen niet checken in hun systeem, ik had het al gecanceld. Tegelijkertijd kreeg ik nog een mail dat ik mijn rekeningnummer moest doorgeven i.v.m. de annulering. Huh? Ik heb betaald met IDEAL, daarbij zou je moeten weten op welk rekeningnummer het terug gestort zou moeten worden. Daarnaast werken ze ook nog eens naast elkaar. Ach ja.

Toen ik vandaag thuis arriveerde was hij er, de Tefal GV8330 Stoomgenerator. Iets groter dan de vorige. Nu dit 165 euro duur apparaat n aan het werk zetten, ik moet flink wat strijken :(

Greetz,
TyKH

Geen opmerkingen:

Een reactie posten