donderdag 28 januari 2010

Cleaner Desktop Policy

Ik wil altijd dat mijn kamer er goed en clean uitziet. Ik krijg dit voor een groot deel wel voor elkaar, echter met mijn bureau lukt dat gewoon niet. Een 5.1 set waarbij ik alleen de voorste drie speakers heb opgesteld, mijn monitor dat is geplaatst op 4 boeken voor goede ooghoogte en nog allerlei kleine spulletjes die ik niet weet te plaatsen.

Hoog tijd voor verandering dus. Ik heb mijn speakerset (Logitech X-540) op marktplaats gezet en tevens een nieuwe 2.1 set (Logitech Z323) aangeschaft. En het allerbeste zelf een stand maken voor mijn monitor. Nou ja zelf, ik en huis&tuin gaan niet goed samen dus grotendeels heeft mijn buurjongen gedaan. Ik heb geen verstand van houtenboren, voorboren, schroeven met de juiste afmetingen. Wat jezelf niet kan besteed je uit zeg ik altijd. 12 schroeven, 4 plankjes en 2 likjes zwart lak en 2 dagen wachten en je hebt je eigen monitor stand.

Nadat alles klaar was zeiden we beide:
Dit is clean desktop policy ;)



Geen opmerkingen:

Een reactie posten